reklama

mLhárka

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

som mLhárka

som zatajená

pretvárka.

som pod make-upom

som ukrytá

rúž je moja ulita

som záhada

som optický klam

vidíš,

no klameš si sám

som na povrchu

som prikrášlená

každý deň som iná žena

som flexibilná

som chameleón 

celý čas ťa

klamem telom

som hmla 

svojich nedostatkov

zadupaných 

spod opätkov

som výhľad

z push-up podprsenky

som drahý parfém 

do kabelky

som nepoznaná...

sebou samou

špinavá

od všetkých klamov

som a budem lož,

kým tichá pravda

na krku má

nôž.

Dominika Šenkárová

Dominika Šenkárová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spoznávam sa celý život a stále sa to mení. To je asi najpresnejšie, som premenlivá :) Zoznam autorových rubrík:  Luxemburská ságaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu