reklama

Arytmia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je ticho a je pod povrchom

nepočuť ju voľným uchom

necítiť ju kožou dlane

objaví sa nebadane

Vyčíta mi ako žijem

že sa s krivdou nepobijem

že je málo, čo mi stačí

ale ak chcem, nech sa páči

Lež keď nemám disciplínu

potom ona nemá vinu

ak bez rytmu srdce búši

a kľud nemám ani v duši

Už sa hádam trochu chytám

lepším časom pre mňa svitá

Všetko mi to vyjasnila

respiračná arytmia

Dominika Šenkárová

Dominika Šenkárová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spoznávam sa celý život a stále sa to mení. To je asi najpresnejšie, som premenlivá :) Zoznam autorových rubrík:  Luxemburská ságaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu