reklama

Mojimi očami

---

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď uvidíš mojimi očami,

keď precítiš bolesť mojich jaziev,

keď pocítiš dotyk mojimi rukami.

Keď budeš mať otlak z mojich topánok,

keď ostane ti na tvári soľ z mojich sĺz,

keď budeš postavou z mojich rozprávok.

Keď budeš živý z môjho šťastia

a cítiť moju triašku

a ako ja plakať od dojatia.

A keď padneš na moje kolená

a zdvihneš sa na moje nohy,

keď na mojej ceste prekročíš polená.

Keď ucítiš v žilách horkosť mojej krvi

a chuť života na mojom jazyku,

možno budeš celkom prvý,

ktorý sa zbaví svojho zlozvyku

vynášania súdov a obvinení,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zamietnutí krátkych znení

a predsudky vypustíš zo svojej mysle,

až budeš mať srdce čisté,

vtedy hoc nepochopíš,

necháš žiť.

Božej ruke sa snaž nebrániť.

Dominika Šenkárová

Dominika Šenkárová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spoznávam sa celý život a stále sa to mení. To je asi najpresnejšie, som premenlivá :) Zoznam autorových rubrík:  Luxemburská ságaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu