reklama

Bolesť

...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ach, bolesť, tá bolesť,

čo prepaľuje kožu.

Jej štipľavé plamene

zmysly cítiť môžu.

Ach, bolesť, tá bolesť,

čo rozlamuje kosti,

do okov ma zviera,

z hriechov neodpustí.

Ach, bolesť, tá bolesť,

čo do kŕčov ma zviaže,

nepustí ma nikam,

kým sama nerozkáže.

Ach, bolesť, tá bolesť,

čo sťa elektrina prúdi.

Nedelí nás na zlých

a na dobrých ľudí.

Ach, bolesť, tá bolesť,

čo mám v duši,

tá jediná

zo spánku ma ruší.

Dominika Šenkárová

Dominika Šenkárová

Bloger 
  • Počet článkov:  55
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spoznávam sa celý život a stále sa to mení. To je asi najpresnejšie, som premenlivá :) Zoznam autorových rubrík:  Luxemburská ságaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu